Sandra

Tyvärr uppnår inte denna blogg den ekonomiska tryggheten jag hoppats på.
Jag har inte fått ett enda erbjudande om sponsring eller reklam.
Förstår inte varför?
Jag är ju trots allt snyggare än Schulman och smartare än Blondinbella.
Det verkar som om ingen förstått min storhet ännu.
Eftersom jag inte kan leva på bloggen, har jag nu bestämt mig för att börja min karriär som musiker.
Jag hoppas innerligt att någon av alla mina läsare (vilket är många) jobbar eller känner någon i musikbranschen.
Jag lägger därför upp en låt jag skrivit, för att promota mig själv som artist.
Många säger att det låter som en blandning av Håkan Hellström och Markus Krunegård.
Vet inte om det stämmer, men kan faktiskt tänka mig det.
Hoppas ni tycker att det är bra, och hör gärna av er om ni vill spela in en skiva eller två med mig.


Kommentarer
Postat av: Stefan Ramstedt

bättre än legenden

2010-01-16 @ 19:58:56
Postat av: Carl

Jag blev så överväldig av denna poetiska skönhet och musikaliska perfektion att jag spydde. Du är fan bäst!

2010-01-17 @ 16:39:16
Postat av: Sofia ;)

fin, vemodig sång. hur lång tid tog det, kulturplayern, att skriva den?

2010-01-17 @ 17:20:56
Postat av: Arvid von Schiller

Mycket vackert, B-R-A-V-O!

2010-02-03 @ 22:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0